24 oktober 2008

Showtime...

Nu är det dags....ikväll smäller det!!!
Igår var vi nere i lokalen och kollade in och kände av. Känns riktigt bra!=)
Den här dagen lär ju ruuusa fram utav bara den.
Åker hemifrån redan 12.45 typ. Ska jag först till frissan sen är det en genomkörare av showen. Sen blir det sminkning o sånt. Törs inte ens spekulera i när jag kommer hem!!!!!!!!!=)=)=)
Men va skönt det ska bli att vakna upp imorrn!!!!
Det värsta är att jag ska va ifrån Thyra heeela dagen!!! Men som Vanja sa, "det är nog värst för dig Linda, Thyra lider nog inte"....hahaha. Jag vet ju att hon har rätt!!!
Just nu skulle jag iof gärna åka...hahahaha....nån som vill ha uppmärksamhet!!!!
Mamma har väl inte tid till det när hon bloggar heller...HAHAHAHA.

Skämt o sido...ska roa min dotter nu!!!
Ha en bra dag för det ska jag/vi.

LET US ENTERTAIN YOU!!!

Tills vidare//
Thyra&Showmamman

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas det gick bra med showandet o att det kommer lite bilder här så att man får lite "bildbevis" :D

Kram