14 november 2008

Surprise......

Denna dag och helg bjuder på många överraskningar. Den första fick jag i morse. Ett SMS från OnOff att min mobil var klar för avhämtning....INNAN dagen som var tänkt.....tom en hel vecka innan. Helt fantastiskt. Med detta SMS i handen så inser jag att denna dag kommer att bli helt fantastisk och bjuda på måånga överraskningar!! Eller inte....vi får väl se.

Men jag vet iaf att imorron blir det överraskningar. Mamma har ju nämligen fyllt år, jämt och bra så vi ska hitta på nåt me henne. Blir väldigt spännnande. När pappa hade fyllt så åkte vi allihopa till Södra Berget i Sundsvall och hade en riktigt mysig helg. Mitt i sommaren så det fanns mer aktiviteter att pyssla me.
Men jag och syrran har nog lyckats få ihop nåt nu me som passar mamma.
Berättar mer sen. Kan ju bli hur som helst egentligen!!!

Så vaknade man i morse och det var sådär trist grått och mörkt ute igen. Vad är det somhänder. Igår var det vitt, kallt och fint. Idag har vi plusgrader och skitväder heöt enkelt.
Kan inte vintern få komma....vill ha massor av snö...NU!!!
Mitten av november och det är varmt och pissigt.

Tror ni man längtar till Thailand. Usch jag orkar inte ens tänka eller prata om det.
Förr om åren har det börjat pirra i magen vid denna tid eftersom vi ALLTID haft en resa bokad dit i december.
I år blir vi i Holmsjön. Tittandes ut på en sjö som inte vill lägga. Går omking på en GRÖN gräsmatta som inte vill frysa och vara sådär fint rimfrostig.
Istället för att gå omkring i 35 graders värme på en sandstrand i bara bikini och svetta arslet av sig!!!!!
Åhhhhhh va trist!!!! Vill gärna åka nu.
Skulle Johan komma hem från jobbet idag och säga....
Honey, imorrn drar vi till Thailand.......
Gissa vem som skulle bli gladast i världen........!!!!!!!!!!!

Men som sagt, det kanske är en surprisernas dag idag. Kommer att hålla tummarna hela dagen!!!

Nä ska väl åka iväg till Coop nu snart. Helghandla lite......åka på Rusta......köpa lite julsaker....hämta mobilen och svära åt den........
Låter väl som en alldeles utmärkt dag....vem vill till Thailand om man har en sån exotisk dag hemma i Umeå. Inte jag iaf....:(:(:(


Kolla här....Freedom Beach på Phuket.....helt fantastiskt!!!!!! Detta var förra året i december. Då låg lilla Thyra i magen som ni kan se på bilden nedanför. Tänk att det redan är ett år sen.........

Nä nu satsar vi på att boka till december 2009.....=)=)=)



Ha en härlig dag o helg!!

Tills vidare!

//Linda&Thyra (som vill till Thailand)

Inga kommentarer: