19 februari 2009

Jä*la MSN!!!!

Va e det nu för fel. Snacka om att man kan bli upprörd för mindre. MSN på datorn har börjat strula. Får f*n inte igång det!!! Samma jäkla felkod kommer upp hela tiden och den påstår att datorn har fel ipnummer?!?!

Vad göra?!?! Jag blir tokig om jag inte får igång det!!! Snackar ju me Vanja varje morron där juhh..kan ju inte rubba rutinerna. Hur slutar dagen då?! HAHAHA

Nån som vet hur man ska göra????



Sen har man ju inte världens tid att sätta sig och söka på nätet vad som kan va tokigt. Har ju en söt liten tjej som pockar på uppmärksamhet emellanåt!!

Ja ja jag kanske får sätta mig o kolla lite nu. Men jag vet att efter 5 min så blir jag less på läsa all info och det slutar med att jag blir arg igen!! Hahaha



Iaf så har jag och Thyra städat på morronen. Körde igång tidigt efter frukost vid halv nio.

Thyra har vart såååå duktig och hjälpt mamma.........jag plockade undan och Thyra drog fram allt igen. Plus en massa grejer från olika garderober.....typ halv sommarsko lagret från gardroben i hallen......sin egen garderob...alla leksaker på sitt rum.....plus en garderob i fjärde rummet som innehåller sånt som man inte har plats för utan bara stuvat undan....japp...det drog hon oxå fram.

Så man kan säga att man dubbelstädar nu när man städar!!! Men man har blivit snabb=) Rackarns......!!!

Skönt iaf att man kan städa och hon är snäll och bara hänger med o leker. Eller kryper in i sitt rum och sitter där och leker en stund!!

Sen när det ska skuras då sätter man fast henne i matstolen....HAHAHA......då får hon sitta där med russin och titta på mamma när jag dansar omkring med moppen.

Hon bara skrattar!!! Underbart!!



Så vi har haft en toppenmorron tillsammans!!! Nu hade jag tänkt fortsätta försöka hitta snygga vårgardiner till huset medan Thyra sover en stund.
Sedan ska vi förbereda middagen till henne och pappsen för jag ska ju jobba ikväll igen!!
Känns bara kul!!!

Ha en underbar dag!!!

Tills vidare!
//StädLinda&StädThyra

Inga kommentarer: