09 juli 2009

Junsele

Efter ett par regniga dagar i Norrfällsviken gav vi upp och sökte oss inåt landet.
Kom fram till Junsele runt 15 igår.
Här dök solen upp runt middagstid. Jätteskönt.
Gjorde en god köttfärssås tillmiddag och sen blev det en liten prommis med ett besök i lekparken här på campingen. Vilket var mkt uppskattat.
Sedan gjorde vi duschen jag och T. Hade inte duschat på några dagar så det behövdes.

Sedan efter 2 nätter utan sömn harjag inatt sovit heeeeela långa natten. Tills Joker skällde till runt 6 i morse ute i förtältet.
Har ju inte tagitmig tid att blogga frän Norrfällsviken eftersom vi hade vänner me oss. Kanske ska berätta nu hur mina nätter sett ut.

Första natten snarkade gubben så jag trodde jag skulle dö. Sov kanske 4 timmar........
På morgonen var jag väl inte på mitt bästa humör och gjorde upp med Johan att åkte inte han in på ett apotekt och köpte ALL snarkmedicin som fanns att köpa eller så fick han sova i förtältet eller i bilen.
Han åkte in på apoteket och köpte näsvidgare!=)

Andra natten var han tyst som en mus....fram till 6 typ. Jag vaknade då av snarkningar och då visade det sig att dom hade trillat ur. Sökte åt dom i sängen och i med dom igen.
Men fram till dess så höll regnet mig vaken. Det vräkte ner som HAGEL på husvagnstaket!
Jajja.....inatt har jag då sovit so men STOCK!
Laddad och klar för djurparken!

Hörs sen
TillsVidare

//Linda

Inga kommentarer: