28 december 2009

Snööööö

Fattar ni hur mycket snö som landat i vårt landskap senaste dygnet......! Tror baske mig jag aldrig har sett denna mängd snö i denna stad!
Johan som jobbat med snöskottning sedan 1988 sa att han har aldrig vart med om att det har kommit så mycket på en och samma snöfall.
50 centimeter igår på inte ens 24 timmar....och idag har det bara fortsatt,ytterligare 10 cm. Nu verkar det ha gett så prognosen för i morgon ska va sol.
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran ut och fotografera lite.
Det är sååååå fint ute nu. Verkligen vinter!!
Det är ju såhär man vill ha det!
Tur man har fyrhjulsdrift när man bor som vi gör. Igår när jag åkte till jobbet så fick jag ploga mig ut på vägen...=)

Ikväll så är jag på jobbet. Jobbar 3 kvällar för att sedan gå på 4 dagars ledighet över nyår. Hoppas vi får tillbringa dom tillsammans så att det inte kommer ett nytt nederbördsområde. För då vet vi var Jojje kommer att tillbringa den nyårshelgen!
Ha det gott alla!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: