12 april 2010

Måndag - ledig

Vilken helg det har vart!! Hade ju Jojjes 40 års bjudning i helgen. Blev rätt intensivt men trevligt.
Hade ju förberett me svägerskans hjälp all mat på fredan så det var bara att ställa fram i omgångar när det var dags.
Men MKT mat blev kvar.....!!!=) Tur svärmor, svärfar,mamma o pappa åt lunch av det igår me.
Ja vi åt till middag igår me....o lunch idag!!
Och förmodligen blir det filé som är kvar till middag idag me=) Hahahaha
Men jag vill intekasta bort det heller..äter så länge det går.

Så idag är vi ledig jag och Thyra och det är skönt att bara va. Har bara dammsugat och sedan har vi vart ute heeeeeeela dagen.
Premiärcyklade dessutom idag. Blev en tur på typ 2 timmar. Cyklade in till Ok och köpte kvällstidningen och Thyra fick en glass, en tur via jobbet och sedan hem igen....i MOTVIND!!
Det var då mindre roligt men hem kom vi!
Sånär vi kom hem passade vi på att äta lite mellis ute i solen och sedan lekte jag arkeolog.
Ja jag kände mig då som en sån när jag me liten spade grävde i snön så jag kunde plocka upp alla bajskorvar som smälter fram.....fyyy fanken!!
Thyra fick ju presenter av moster o kusinerna i helgen

Lilla Pippi

Blev hon inte gudasööööt!! Just nu så tittas det på Pippifilm och såklart är kläderna på!!!=)
Hon verkligen ÄLSKAR Pippi!

Nä nu ska jag kluta ut vad som är fel på denna dator. Nåt kontigt är det! Den stänger av av sig själv ibland och så kommer en blå ruta upp där det står nåt om crash dump....
Såå irri....
Sedan blir det att koka potatis sedan ska jag hjälpa svägerskan me lite flytthjälp innan det är dags för rep!
Spelning på lördag!!!! KUL!!

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Jennely sa...

Så enormt söt hon är lilla pippi! :)