03 januari 2011

Nyårsafton...

Oj va jag har vart trött och sliten efter nyår, var ju trött redan innan men har nu fått förklaringen.
Ja dels så är det väl bebben i magen som tycker jag ska vila men en hemskt förkylning har nu brutit ut.
Sååå roligt. På toppen av det så har Thyra fått lite feber. Så jag undrar om det blir till att va hemma imorrn....får kolla av lite. Kanske lika skönt för mig me...

Jajja nyårsafton blev trevlig som förutspått. GOD GOD mat......
Tänkte dela med mig av lite bilder..Förrätt.....mummms.....

Huvudrätt...oxfilé,potatismos"blommor" samt VÄRLDENS goaste rödvinssås....

Godisdags...

Bosse - senaste tillskottet i familjen Fältén..


"Syskonkärlek"....................


Barnen orkade då härja fram tills vi åkte hem. Nu åkte vi direkt efter fyrverkerierna eftersom jag ville hem och sova, skulle upp och jobba. Men Thyra höll sig vaken hela tiden i bilen och la sig väl hemma typ 00.30
Fattar ej hur de orkade men go o gla´ var dom då hela kvällen!!
Men som alltid så är de där barnen så snälla och glada tillsammans. Ren och skär syskonkärlek...

TACK fam Fältén för en härlig nyårsafton!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: