17 december 2011

6 månader

blev lillgrabben idag. Sjukt va tiden rusar iväg. Tycker han nyss precis kom till oss och låg där i sin lånade korg hela dagarna och bara sov!!!=)
Abbe 1 vecka

Ett halvår går fort!!! Mycket hinner hända dessutom! I veckan, den 13 dec kom första tanden. Bara en sån sak!! Den andra är på G.....!!
Sedan en vecka tillbaka av sitträning så sitter grabben riktigt bra själv. Och länge dessutom.
Ikväll satt han då 30 min utan att ramla. Hur kul som helst. Nu är det ju jättetrist att ligga ner. Bara gåstolen och sitta på golvet som gäller.Bara att sälja iväg babysittern nu! Skönt!! Nu ska inget sparas. Allt ska bort eftersom!
Abbe 2011-12-17
Thyra myser me pappa

Pepparkakshustillverkning


Bloggen har jag absolut inte glömt. Ni får ikke tro det!! Som jag skrev tidigare så har det vart fullt upp. Nu e det rätt lugnt framöver. Ska tenta av natur B på måndag. Håll era tummar!!
JULAFTON om en vecka!!! Jisses va skoj.
Längtar mest efter att se Thyra öppna alla sin paket...med betoning på alla=) jag älskar julklappar, är uppvuxen med MÅNGA klappar som barn och det har jag nu lagt över på mina.
Abbe får inte så många me tanke på åldern men Thyra är ju så pass nu att hon börjar förstå och längta. De där julklapparna har ju legat här hemma under granen nu nån vecka hon hon tittar och funderar, skakar lite ibland. Precis som man själv kom ihåg att man gjorde som barn.
Man får ju samma pirr i magen som man hade då!!! Sååååå roligt.
Nu får veckan gå fort, fort!

Vad har hänt annars....vi hade spelning me The Lizzy´s i onsdags. Suuuuuuuperkul att va igång igen. Nu väntar vi och hoppas på fler framöver. För det är sjukt sjukt roligt.

Nä hörrni nu har ni ju fått en liten uppdatering om livet. Nu ska jag slänga mig på mage i soffan, kolla på Så mkt bättre, spela lite Wordfeud och kanske släppa en lördagsfis...=)

Tack o hej leverpastej..
//Linda

Inga kommentarer: