18 juli 2012

Tomteland

Vilket ställe, jag är helt kär!!
Man levde som i en saga hela dagen!!
Små spel hela tiden och man var delaktig hela tiden genom.
Sång, dans och sagor....underbart!
Uppdaterar med bilder när jag kommer hem. Priade kameran framför ajfånen idag!! Några bilder tig jag dock som jag kan dela med mig.
Kan VARMT rekommendera detta ställe och kommer me all säkerhet att återkomma om några år igen.

Bara stället dom är uppbyggt är makalöst att se. Där ute i skogen döljer sig ett sagoland! Magiskt!

Efter tomteland åkte vi till nusnäs för att titta på dalahäst tillverkningen och thyra fick även måla sin egen. Kul att se och det känns som ett måste när man är här!

Kvällen avslutades med god mat och en kall i stugan. Thyra och pappa tog en bastu!
Vi trivs riktigt bra här.

Imorrn väntar Björnlandet här bredvid och om vädret tillåter även bad på Orsa camping!

En annan rolig sak är nog att Abbe tänker börja gå här i Orsa! Han ställer sig upp mitt på golvet hela tiden!
Håll tummar!!

Tills vidare
//Linda

Inga kommentarer: