26 juni 2012

Midsommar och annat

Jaha nu hann det gå en vecka igen innan jag hade tid att sätta mig vid datorn. Så tacka regnet ikväll för det. Annars hade jag nog vart ute i mitt nya projekt som jag gått helhjärtat in för.
Men SNART är det klart......då ska jag lägga upp lite bilder från start till slut. Det enda som är kvar nu är liiiiite målning utomhus samt sista piffningen invändigt. Så skönt att se ett slut men samtidigt har det vart så himla roligt att ha ett eget litet byggprojekt. Extra stolt blir jag över mig själv oxå.

Vad har hänt då på en vecka. Midsommar hade vi ju i helgen och hade trevligt besök av mamma och pappa hela helgen till barnens stora glädje. Vi klämde in 2 extrasängar i Thyras rum och då fick dom sova hela högen därinne. Thyra tyckte det var jättemysigt. Själva midsommarafton kom även farmor,farfar, faster Anneli samt farbror Sebbe hit på mat och samkväm. En lugn och trevlig tillställning med UNDERBART väder. Tror jag aldrig vart me om en midsommar me så bra väder. hur skönt som helst.
Ja hela helgen har det vart sjukt bra väder. Hur härligt som helst. 

 Thyra med kompisen Klara
 Midsommarstången 
 Gäster på altanen
 Gäster på bryggan....
 <3


 Farfar/svärfar

Morfar/Pappa

Kvällsvy från bryggan
Annars med familjen då...jo det rullar på. Abbe hade en period förra veckan då han var BILLIG....vägrade äta kvällsvälling, skrek sig till sömns samt vaknade vrålhungrig om nätterna.
Fyyyy fanken säger jag bara...usch och bläää
Det vände på midsommarafton, TACKAR, och höll på tills ikväll då han återigen skrek sig till sömns....
Ja va gör man...bara att inse att detta är en period och det går över. Men fyyy faaaan va drygt det är när man är mitt uppe i det. Från att ha bara behövt lägga till att jävlas typ en halvtimma innan man somnar. varför bara inte inse att det är skönt att sova...
En annan skulle ju bara njuta

Näää nu ska jag ta och se Allsångspremiären med  min lilla docka, Thyra.
Vi har myskväll ikväll medan regnet piskar rutorna. Vi äter godis, chips och dricker gott.
Äre allsångspremiär så är det=)

Ha det gött alla därute..
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: