07 september 2012

September

Har vi kommit in i och vad betyder det. Joooo jag har minsann börjat jobba igen ja....
Inskolningen av Abbe kunde inte gått bättre. Han protesterar typ 10 sekunder sedan är det full rulle. Allt funkar klockrent. Är sååååå skönt och jag känner fullt förtroende. ord kan inte beskriva hur skönt det är att han kom in på exakt samma avdelning som sin syster gick på. I LOOOOOOVE!!!
Thyra har det ju även hon supert på nya avdelningen. Bredvid lillebror men med de stora barnen.....
Finns inte att beskriva hur skönt det är som förälder att kunna lämna barnen med gott samvete och veta att dom har det såååå bra där med såklart VÄRLDENS bästa förskolefröknar!!!

Nog om det, jag är så himla lyrisk över att fått börja jobba igen så nu spills inga ord. Pluggar för fullt nu me. Historia A och Svenska B....
Ska försöka hinna göra bort det innan THAILAND.....woohoooo.
84 dagar kvar nu va....
Å som ni ser så är även en ny räknare startad...
Bokat resa till Grekland i slutet av Maj....japp.....
Så himla gött....älskar att resa....kommer aldrig att sluta me det....

Kom på mig själv me idag att det var LÄNGE sedan jag fotade me den riktiga kameran. Fasen man går ju bara och fotar me ajfånen och slänger upp bilder på Instagram(följ mig där föressten, hipsterlillamy heter jag där)
Så i eftermiddags så gick vi ut jag och barnen så då passade jag på...
Avslutar me några bilder...
 Sötaste....mammas prins
 Tultar omkring mest hela tiden

 Leker lite me Celma....
 Smakar av äpplena...
 Nallar.....

prinsen.......<3 i="i">

Nä fy tusan nu är klockan 21.30....nu måste jag i säng...
2 dåliga nätter har tatt ut sin rätt på mig. Nu hoppas jag på att få sova...

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Camilla Bergvall sa...

Hej!
Vilken superfin blogg, vad härligt ni ser ut att ha det!

Jag tänkte, att eftersom du är både mamma och matte så kanske vår klubb kan intressera dig.

Den heter Rädda Djuren-klubben och är för barn mellan 0-13 år. På vår sida har vi en massa kul om djur och vi skickar även ut en tidning till våra medlemmar flera gånger om året och ibland kommer det pyssel, klistermärken och affischer också!

Kolla gärna in på vår sida: http://www.raddadjuren.se/

Hoppas ni gillar klubben och att ni vill gå med i den!

Hälsningar, Rädda Djuren
(Djurens Rätts barn och ungdomsklubb)