22 oktober 2012

Tänk va lite

kan göra mkt.....
Blev så glad igår på jobbet.Man behöver egentligen bara höra en liten sak som gör så otroligt mkt.
Det värmer oerhört.

Har haft en suverän helg by the way. Även om man jobbar så hinner man ju massor.
Halva lördagen gick ju åt till Thyra och Klara. Dom hade så roligt och det var så mysigt att få göra detta me dom. En dag som dom kommer att komma ihåg!!
Blir med säkerhet fler gånger.
Tänk att man satt där på MAX och alla runt omkring mig åt burgare men själv drack jag vatten....hahahahaha
Och jag var inte ens sugen.....sjukt.

Inne på dag 8 av 13....SNART KLAR!!! På fredag är sista dagen av svältdieten......
Det har gått otroligt bra ändå måste jag säga. Lite GI fast me MKT mindre mat...
På en vecka har kroppen tappat över 5 kilo!!!! Gött....
Sen tar man vid me VV igen......känns supert.

Jag hoppar då mellan ämnen som om jag stod på ett gummiband......
Jag var ju inte klar med helgen....

På jobbet har det vart lugnt och skönt om man jämför med veckan som gick....
Skönt.
Har dolat på med lite nya gardiner och sånt piff. Så roligt att få mysa till det även på jobbet inför hösten.
Aldrig fel. Blev en riktig mysig dag igår på jobbet!! Det tackar jag för!!!<3 p="p">
Idag är vi då lediga, jag och barnen. Lite si och så med det. Man måste ju som hitta på nåt. Tror vi ska ut på gården nu på fm och stuffa runt lite. Kanske plocka hundskit som frusit till=/ En bra dag för det. Kanske gå och spana ut nån framtida adventsgran....ja vi får se.
Måste en sväng in till stan sen och köpa Abbe en hjälm som han ska ha på dagis. har ju äntligen nypit åt ute....

Hoppas ni alla får en helt magisk dag. Jag tänker ha det iaf.
CARPE DIEM.....

//Linda


Inga kommentarer: