13 november 2012

Examination

Blääääää eller jag borde ju tagga!!
Till veckan är en TUFF vecka!
Dels fyra nätter som jag toppar med examination av svenska b och historia som jag har läst sedan augusti.
Känns såååå skönt att göra bort det innan Thailand (16 dagar bort)
Nu hoppas jag bara att jag klarar av det. Huvudsaken jag blir godkänd..,
Fy fanken så tråkigt ämne historia är....vem behöver sån info liksom.
Svenskan har jag blivit överraskad av faktiskt. Riktigt roligt att läsa gamla verk

Jaja....nu taggar vi och räknar ner!!!!

Sen så hoppas jag på bättring på sjukdomar nu. 4 veckor så har det bytt av mellan oss. Som topping på glassen så la Abbe en kräka rakt över mellisbordet på dagis igår!!!
JACKPOT!!!!

Men ta i trä. Inget mer sedan dess

Vill komma iväg och TRÄÄÄÄNA!!!
Måste komma igång igen...

Inte enkelt att pussla ihop vardagen som småbarnsmamma med heltidsjobb och studier!!!

Tills vidare
//Linda

Inga kommentarer: