05 januari 2013

Fyyyyyyndat

Var på stan och tänkte shoppa rea till mig själv i torsdags men fanns det nåt då....näääääää...
Fattar inte vart dom hittar reaplaggen. Längst bak på lagret eller, flera ååååår gamla kläder....
Dötrist.
Men shoppade iaf ett par byxor och en tröja. 😃
Barnkläder finns det dock gott om och BRA rea. Men tänkte hålla mig ifrån att bara shoppa till dom jämt...
Det enda jag skulle ha och behövde till barna var vinterjackor. Ni vet man orkar, eller jag orkar inte dra på overallen bara för att sitta i bilen.
Abbes hittade jag för 200:- på Lindex. En suuuperfin dunjacka i blått.

En jacka till Thyra hittade jag på polarn & Pyret. När dom har rea har dom BRA rea. Den bästa skulle jag vilja säga.
Hängde av två storlekar, tog me henneigår så hon fick prova. Slutade med en i storlek 128!!!!!!!
Hon har egentligen 116.
Men den syns inte så stor, bara i ärmarna. Lite att växa i nu.
Jackan kostar egentligen 899:-
På rean 629:-, kommer dit igår och den är ännu mer nedsatt. 449:- gav jag för jackan!!! LOOOOOVE IT!!
Få se om det blir mer ytterklädershoppinh där....fanns en del annat oxå jag kan tänka mig...

Slutar med en bild på jackan, den är sååå snygg..

Inga kommentarer: