19 februari 2013

Mello

Så det tog typ 2 dagars återhämtning.
I lördags var jag och Nina till Skellefteå på Melodifestivalen, deltävling 3....

Hjälp så roligt vi hade!!!
Först på dagen jobbade jag lite åt Min Stora Dag. Åkte till artisthotellet med tre familjer för att där skulle dom få träffa Amanda Fondell.
Gick superbra. Sympatisk ung tjej. Blev
väldigt uppskattat bland barnen och även föräldrarna. KUL!

Själv visste jag knappt vilket ben jag skulle stå på i lobbyn där man flanerade bland anddat, State Of Drama, Caroline af Ugglas, Christer Björkman och fler därtill....

Det blev iaf väldigt lyckat och jag skickade de vidare för lunch innan genrepet på kraft arena.
Själv så gick vi och åt lite lunch själva oxå!!
Strosade lite på stan innan vi checkade in på B&B Gränden där vi hade bokat rum.
Sedan flöt som kvällen på rätt snabbt.
Vin, piff, middag, taxi, MELLOOOOO, taci och JAAAAA först ner till Statt, där den stora efterfesten skulle hållas.
Gissa om vi körde den töntiga "högsta-vinsten" dansen där utanför.
Glada i hågen dansade vi oss upp till entrén och klev in. Där vi snabbt blev uppmötta av en vakt som förövrigt va vääääldigt välklädd....
Han bara frågade var vi kom från.....Umeå tyckte vi...
Nääädu då fick vi vända då han artigt förklarade att detta var arrenderat förmelodifestivalen.
Snopet!!!! Långnäsa liksom..,

Jajja vi drog bara vidare till Allstar..
Blev dock inte så sent, tack gode Gud för det!! Me tanke på hemresa dagen efter och så...

Men absolut en helg vi kommer att göra om.....mysigt, roligt och nyttigt att va borta från man och barn och sköta sig själv en stund.
Sen att man läääääängtar så det gör ont i hjärtat efter småtrollen efter 24 h.....:)











Inga kommentarer: