25 december 2009

God Jul..

Tog mig aldrig tid att blogga igår. Åkte ju hem till mamma o pappa dan före dopparedan. Så vi har vart där och ätit god mat och myst.
Tyvärr så var det så kallt så inplanerade utetiden blev inte mkt. Vi som hade tatt me oss Thyras bob o allt. Blev en stund idag....!!
Julafton fitrade vi hemma hos syrran o hennes familj. Massor av god mat och dricka...
Jultomten kom oxå förbi...och alla hade vi varit snälla.=)
Tack snälla mamma o pappa för alla fina presenter.....svärmor o svärfar oxå=)
Thyra tackar alla för sina julklappar oxå.
Bilder kommer imorrn...

Nu ska jag drösa i soffan. Vart på middag hos svärmora...MKT god mat. Johan sover -han ska upp o jobba kl 24 inatt.
Tror bdet blir sängten för mig me snart. Lägga mig o spana igenom Per Morbergs kokbok som jag fick av Jojje - jätteglad!!

Hoppas ni får en fortsatt mysig jul..

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: