22 december 2011

Dan före dan före dopparedan

Nu e det torsdag och snart är det julafton.....status....under kontroll!!
Inväntar sista klapparna som ska komma på postlådan, vad jag hoppas IDAG! Annars kommer det väl imorrn!!
Så vi väntar till imorrn me att åka så att alla klappar är me. Inte för att det direkt skulle märkas. SHIIIIIIT va jag har köpt klappar. AND I LOOOOVE IT!
Har dessutom hittat ett till moi där under granen!! Jag ska få ett paket, jag ska få ett paket.
Men me åren så har det blivit roligare att se Thyra öppna sina paket. Mina struntar jag egentligen i. Bara glädjen i hennes ögon när hon öppnar och ser att hon får det hon har önskat får en att minnas sin egen barndom och jularna då.

På tal om jularna då, tänk va kul det skulle va att kunna ha en reunion me moster,morbror ocg framför allt SARA...kusin Sara. Våra jular som barn var MAGISK. Mkt mat, mkt skratt och framförallt MKT klappar!! Jisses va roligt vi hade det på julaftonarna då!!!
Tänk om vi skulle kunna ses nån julafton. Nu MÅNGA MÅNGA fler än då. Men vaddå...
Det är ju bara jul en gång om året. Kan man inte trycka ihop sig då bara för en kväll och ha en supermysig dag?! Joooo det tycker då jag!! The more the merrier.

Packning då...jisses. Kan ju säga som såhär. Vi har släpet, för Johan ska ha me skotern, takboxen ska på åsså bilen då. Fast bilen är ju som full bara vi sätter oss där i, me hunden och vagnen så är det FULLT. O me tanke på klapphögen så blir nog takboxen full, fast jag tror inte dom ryms där i. Kanske får åka släpvagn till Fredrika.
Skoterställ ska väl me.....bob...pulka....skidor...
Jaaaa jag tror fasen vi drar halva huset när vi åker. Vi borde egentligen stanna en månad när vi liks åker....hahahaha
TÄNK när det är dags för fjällen i 2 veckor...hahahha...fast då har vi väl inga klappar me oss....
Då är det bara paket för då fyller Thyra 4....hahahaa

Näää om man skulle ta tag i och planera inköpslistan(som förövrig ska handlas ikväll, tror ni det är nå folk o handlar mat.....=P) samt kolla av så att de mesta av kläderna är nerpackad.
Eller ska jag ta en kopp kaffe till....?!=)

Hur som så får ni ha en underbar dag tills vi hörs igen
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: