24 december 2011

Julafton

Anlänt, uppackade och infunnit julfriden!
Dock VÄLDIGT lite sömn inatt! Har delat säng med min dotter! Varken hon eller jag är ju vana att dela säng med varann så ni kan ju förstå va vi har vridit och vänt oss! Jag har haft knän i ryggen och so on!
När jag väl hade lyckats dvala in så vaknar sonen och är ledsen!!
Tyckte det var way to tidigt för att äta så han fick skrika och vi turades pm att buffa rumpan! Han somnade till slut efter 1 1/2 timma! Då var väl klockan 1.30! Somnade 2 och vaknade 6 av en glad bebis! Då var det morgon!
Såklart vaknar Thyra då oxå och påstår att vi inte kan sova mer för då missar vi jul!!!! Det kan vi ju inte göra!
Nackdelen att man alla ska sova i samma rum!! Blääää
Så jag har vart ett halvt kolli idag! Men vi har vart ute i snöööööön på fm! Kört skoter, åkt pulka och spark!! Thyra fick en spark i julklapp av mommo och moppagubbe!!!

Dagen vidare så åkte vi iväg till syrran med familj, där har vi firat resten av dagen och kvällen! MAT MAT MAT och gotta!! Julklappar och JULKLAPPAR!! Sjukt va barnen fick klappar! Men jisses va roligt dom har nr dom öppnar!!!
Hon visade och tackade heeeela tiden!!
Såååå roligt!

Mina julklappar då!! Är GALET nöjd över mina!! Av mamma och pappa fick jag pengar, påslakan, presentkort på makeup store!!! TACK!!!
av älsklingen och familjen fick jag en vit IPAD!!!!!:):):):):
så nu testkör jag att blogga från den!!! Im sooooo happy!!! Den e sååå fin!!!

Barnen KRASCHADE i säng och så kommer även jag att göra strax!! Ville bara njuta av tystnaden en stund!!

Hörs kanske imorrn!! Då har vi en dag med mer lek och bud ute i snön!!!:)

Tills vidare
//Linda

Inga kommentarer: