27 december 2011

Mellandagar

Tisdag och det känns som om denna veckan kommer att springa ännu fortare! Bara för att Johan jobba en dag mindre! Nyår på lördag! Egentligen borde man försöka summera detta året månadsvis! Får se om jag ids!!

Vi kom hem igen igår och möttes av ett näst intill grönt Umeå! Det som inte var grönt var isbeklätt!!!
Åsså kommer vi från ett vinterlandskap!! Tragiskt!
Thyra utbrister i bilen! "mamma nu är det snart sommar".....njaaaaaa
Men jag kan förstå henne! Konstig vinter och jag är rädd för att det inte blir mer än såhär! Tror då aldrig det blir nån skotervinter här i Umeå i år!!:(

Tur vi har två veckor i kittelfjäll att se fram emot!!

Igår då vi kom hem då skulle ju allt packad upp och sorteras! Gick faktiskt riktigt bra! Vi packade upp alla julklappar på en gång för att få bort alla kartonger, vilka jag iof inte kört bort ännu! Tar det en annan dan!!
Blev en rejäl tvätthög som jag nu försöker beta mig genom varje dag framöver! Kanske klar till nyår!?

Idag har vi iaf bara vart hemma och chillat! Kunde ju börjat bättre, skulle koka kaffe och inser att kaffet är SLUUUT! höll på döööö
Tur Vanja och Elliot kom förbi och hade köpt me sig kaffe och mjölk!! Du räddade mig och mitt huvud vännen!

Nu blir det soffhäng! Fasen inget på tv så det är väl lika bra att gå i ang strax!!

Ha en toppenkväll!
Tills vidare
//Linda

Inga kommentarer: