03 juli 2012

Guldvecka

Den här veckan kantas av underbart umgänge med fantastiska människor man har haft förmånen att lära känna och fortfarande håller på att lära känna
Idag hade vi besök av Jossan och hennes dotter Emmy. Jossan har jag fått förmånen att träffa genom Helena. Inte alls umgåtts mkt alls utan småträffat och småsurrat. Men det är så otroligt roligt att få lära känns henne mer och mer. Hon är en härlig tjej med massor av glöd och vettigt inni skallen.
Hoppas vi får umgås mer och barnen lekte så himla bra tillsammans. Underbart!

Resten av veckan går i samma spår. Jag ich barnen har inplanerade dejter varje dag. Helt supert.
Thyra får sin dos av lek och skoj och jag får min sociala surrbit. Precis som jag vill ha det.
Är det inte såhär sommaren ska va?!
Häng i gräsmattor och lekparker. Barn som springer naken på gräsmattor varvat med plask i vatten.
Me like A LOT!

Jag mår bra av det och det är väl ändå den vägen man väljer i livet va.

En annan sak som jag oxå gjorde idag var att teckna IKSU kort. Nu blir det andra bullar från och med semestern är slut och jobbet börjar igen. Längtar dom faaan.

Ha det, nu måst jag sova. Man blir trött av sol och surr.

Tills vidare
//Linda

Inga kommentarer: