02 december 2012

Första dagen

är då gjord áv semestern. Dag två inleds med regn så jag passar på att blogga líte medan familjen sover ut.

Igår var en sån dag när man skulle försöka anpassa sig till allt de nya. Ny strand, nytt hotell, ny by.....
Packa badväskan bara det är ju ett prohekt första dagen.
Det gick bra!! Vädret var toppen för en första dag. Växklande men VARMT.....
Barnen var det full rulle på. Enda man märkte på var Abbe. Hans trötthet kom nog igår. Liiiite gnällig speciellt runt mat då han blev AKUT hungrig....som bara han kan bli...

Men men.....allt blir bättre.....nu idag tror jag att jag iaf har ställt om mig till hundra. Känns då så iaf...
Idag regnar det som sagt och ska väl göra så hela dagen enligt smhi...
Men vi är i Thai och då vet man ju aldrig....kan lika gärna slå om på en handvändning....

Här kommer iaf lite bilder....
Ursäkta dom på rummet....jag menar THE MESS....
Men är man på semester så är man....eller hur.
 En av de 8 poolerna
 Vår terass
 På väg till stranden

 Thyra ín action på stranden
 Thyra & William
 Gott med glass
 Tur det finns bilar även här.
 Kul att bada i poolen



Dans på restaurangen första kvällen
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: