01 december 2012

Thailand

Efter en VÄLDIGT lång och krokig resa så är vi äntligen framme i underbara Thailand.

Det visade sig klockan 15.00, den egentliga avgångstiden, att det var fel på en generator på flygplanet!!!
Vi fick genast matcheckar och hotellrum av ThomasCook, flygbolaget!!
Grymt imponerad av snabb och bra service!!!! Otroligt.
Än om det var surt......

Men vi checkade in på SAS radisson och gick och käkade DYRT!!
Sov ett par timmar och upp igen runt 23.30 för att ta oss till gaten.

Ett nytt plan hade flugits hit vilket innebar att alla säten stämde inte så personerna hade fått sitta och placera om alla så man fick sitta tillsammans som sällskap....typ 350 pers plus 11 spädisar.....
All taxfree som då hamnade tokigt hade kabinpersonalen fått fixa till så de hamnade på de nya sätena sedan....

Vill bara att alla ska tänka på all personal runt omkring. Vilket jobb det blir för dom......!!! Allt sköttes såååå bra. Trots en dag back i thailand (tydligen en regning) så känna det toppen.

Måste oxå skryta upp mina barn. Dom har vart HELT fantastiska!!!!
Visst lite gnäll har det vart mellanåt! Typ 30 min av 20 timmars resande. Skojar inte!!!!
Helt otroligt va dom vart duktiga. Trots förseningar och lite sömn.....

Nä nu är klockan 7.15 här och familjen sover. Jag sitter ute på terassen och ser solen och känner värmen......
Ska dela med mig av några bilder av vad som möter mig här ute.
Hotellrummet är SUUUUPER!!!

Vi hörs vidare!!!!
//Linda









1 kommentar:

Kicki Johansson sa...

Så härligt! :-)
Skicka ett vykort till personalen på Arlanda och berätta hur du kände. Tror absolut det skulle uppskattas!