06 december 2012

Svett....

Har flödat i massor idag. Lätt varmaste dagen idag. Fy fanken.
Tog beslutet att lägga Abbe inne idag till vilan, tänkte då att jag skulle få en del soltid på terassen. Visst fick jag det, var bara det att det var SJUKT SJUKT varmt. Tur poolen är ca 10 steg från solstolen. Blev en del dopp samt en röd och lite lätt bränd mage. Blir att vila den från solen imorrn....

Efter det sedvanliga poolhänget gick vi till Lollo & Bernies after beach på barnens begäran. Middag på det åsså blev det De Tre björnarnas show och minidisco som fick avsluta denna dagen för barnen iaf.
Som dom stuffade och höll igång, förmodligen lär väl Thyra dansa i sömn inatt till MIN stora besvikelse......

 Glass vid havet
 Sötaste William
 Häng vid poolbaren
 Vissa försöker få hugg tror jag,,,
 Puss vid poolbaren
 Syskonkärlek i väntan på Lollo&Bernie
 På väg ner till stranden för middag...
 William,Thyra&Isidor
 Väntar på Tre Björnars show......BAJSKORV!

Grabbarna ser lagomt roade ut....
 
Så då var ännu en dag starx till ända i tonerna av Abba show......inte den renaste av toner men ändå...
 
Tills Vidare
//Linda
 


1 kommentar:

Maria S sa...

Hejsan!
Sitter och surfar runt och letar julmat till Arlas tävling och ser dina bilder.... känner igen mig så väl, och tittar lite längre ner och ser att ni är ju på underbara Sunwing Resort i Kamala Beach, där vi var i maj förra året!! Ååå vad härligt, jag vill också vara där nu!! Vi var i Kata också på ett kanonhotell i maj i år, men Kamala är vår favoritstrand.. Ser dock att det är mkt mera folk där nu är i maj....
Skoj att se bekanta bilder, ha en härlig semester!! Önskar jag också var där!!