05 juli 2010

Lata dagar

Ja semesterlunken har då verkligen infunnit sig...! Såå skönt
Helgen gick mest åt till trevligheter. Fredagkväll blev det grillning och lite vin hos svärmor med hela bunten. Barnen lekte och vi satt och surra.
Lördag så åkte vi på Wheels nere på Nolia. Spanade in lite snygga bilar. Fanns MASSOR.
Sedan bar det iväg hem för tillpiffning. Hade ju en tjejfest att gå på!!! Det visade sig bli en SUPERNAJSIG kväll....!!!! Var länge sen jag hade så kul! Var iof sig länge sen jag drack så mkt oxå. Det fick jag dock sota för igår. Men men jag led nog mest av sömnbrist!

Fälténs smet från stan under gårdagen och kom ut till oss. Var nog skönt och bra för mig för då fick jag fokusera på annat!! Så vi gjorde i ordning lite wok på muurikkan till lunch, som bestod av hackad fläskfilé och bacon. Så vi fyllde pitabröd me det och sallad...=) Supersmarrigt.
Sedan bestod dagen åt altanmys. Vi satt och surrade heeeeela dagen.
Vi har ju världens bästa barn!! Thyra och Elliot är HELT fantastiskt duktig. Dom gick omkring och lekte hela dagen. Inge gnäll - ingenting. Dom sparkade boll, skottade sand, busade, åkte kana. Det roliga var konversationen dem emellan. Ibland smög jag bakom nåt hörn och lyssna på dom!! Det är verkligen toppen nu när dom pratar me varann och hittar på saker. Dom ÄLSKAR verkligen varann. Det syns så lång väg!!!! Nästan så dom beter sig som syskon tillsammans!!
Detta gör ju att vi föräldrar kan sitta i lugn o ro och surra!!!=) Supert!!!

Vad bjuds på idag då.....vet inte än. Antingen blir det Leos eller äventyrslekparken på Tomtebo. Beror lite på vädret och det ser ju liite osäkert ut än.
Solen lyser förvisso lite mellan molnen...men det ser ut att kunna bli regn oxå.
Jajja vi väntar väl ett tag till innan vi bestämmer oss.

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: