08 juli 2010

Potträning

Min lilla tjej är sååååå duktig. Har ju köpt trosor åt na som hon mer än gärna vill ha på sig!!
Men mamma har sagt att man får bara ha dom utan blöja.
Det går ett par per dag kan jag lova...eftersom kisseriet är svårt att hålla kolla på.
Men men
Nu på morgon,för typ 10 minuter sedan.
Hon sitter i sin saccosäck me en macka och såklart i trosor.
Flyger upp och tittar sig mellan benen...några droppar har kommit men tydligen kniper hon igen för vi går till pottan på toaletten och där kissar hon resten!!
*APPLÅDER*
Gissa om hon ser stolt ut sedan!!!=)
Nu ska vi verkligen försöka uppmuntra detta......men det känns så konstigt samtidigt....!
Lilltjejen ska sluta me blöjor......

Jajja
Idag blir det stranden.................igen................jag bor ju som bara 10 meter ifrån en liten sandstrand. Lätt att få främmen och man slinker dit. Dessutom VÄLDIGT bra för småbarn....låmnggrund nanting.
Nu ska jag skynda mig dammsuga...,japp Nina idag är det dags....=) Fälténs dyker väl upp strax..

ha en härlig dag i solen
Till Vidare
//Linda

Inga kommentarer: