19 oktober 2010

Feber in tha house

Thyra har feber idag. 39 i morse men redan nu är den lägre. Men men i vilket fall som helst så måste hon ju va hemma idag. Jag har jobbat natten inatt men det är bara att va vaken o va glad!
Hon är iaf på ett strålande humör och väldigt i farten.
Hostar en del, säkert därför hon har feber.
Nu är jag rätt less på denna förkylningen. Den kommer och går hela tiden. Aldrig förr besvärats me feber men det kanske är på väg ur kroppen nu då.
Rätt mysigt iof att va hemma och gå i pyjamas och bara va. Få se vad vi tar för oss om vi bara ligger i soffan o kollar film eller om vi bakar nåt och fikar!!!
Just nu ser vi Pippi firar jul och äter frulle. Ja Thyra sover ner Mimmi i vagnen och jag måste tydligen va tyst....hon går o hyschar mig så fort jag låter....=)

Det tråkiga idag var mina planer som gick upp i rök. Skulle ju hem till Emsan och träffa lilla Freja. Hon hinner väl bli så stor innan man får se henne....=(


Jaja nu ska jag ta o surfa vidare i morgonstunden.....

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: