11 oktober 2010

Så då var det måndag igen då. Än hur lite jag vill att det ska va så så är det bara att acceptera och move on.
Fredags hade vi ju planeringsdag heeeela dagen vilket var riktigt trevligt. Mkt kom vi fram till men det blev även en hel del skratt.
Alla var väl uppspelda inför den kommande kvällen.
Just det, den kommande kvällen....hahahaha
Åkte på förfest kl 17 och efter det så bar det bara iväg utför...hahahahaha
FJORTISFYLLOR blev det på oss alla...typ...kanske inte alla alla men många av oss.=)
Kvällen slutade me att vi blev utförda från Costas(nån av oss hade tydligen sprit i en pet-flaska me oss och stod o drack inne i restaurangen)...hihihih
Går ju att skratta åt det nu...
Skulle då till Pipes men där blev vi tydligen stoppade i dörren......var tydligen för fulla.
Det slutade me en sväng på Lottas innan jag stoppade två av kollegerna i varsin taxi...! Då var det dags för dom att sova. Efter det var gjort så tog jag nattbussen hem!
Så det blev en tidig kväll.Jag var isäng redan 00.04 typ....
Var ändå trött och sliten på lördan

Lördan ja, då var det dags att åka och gratta Manne som fyllde 40!!! Mkt trevligt men härligt folk och gott fika/mat.
Manne fick ett bidrag till en F1 resa från oss och många andra.
Resesällskapet kommer att bli Jojje. Så nu ska dom iväg en helg nånstans o kolla F1...
Oj va skoj för dom!!!

Näää nu måste jag ta tag i en kakdeg som jag har haft i kylen en dag. Måste klicka ut dom och grädda dom. Imorrn är det dags för föräldrafika på dagis!! Trevligt trevligt...

Ha en bra dag
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: