22 oktober 2010

Nu är det klippt..

Klippte trollet igår kväll....och det kanske blev mer än jag behärskade. Tror nästa gång det behövs så måste jag till frissan me henne. Eller iaf nån som kan.
Hon har ju inte lite självlockar som far omkring som dom vill....åsså en skalle som vägrar va stilla när mamma ska klippa. Jaja...nu är det gjort iaf...

Så blev det iaf. Skiljer säkert på sidorna. Men what the hell.....det växer ju ut. Hon är söt som socker iaf.

Nu påmorron när jag håller på att städa undan så blir det alldeles tyst i huset. Hittar Thyra och Joker i köket. Med Jokers godisskål.....slut på godis.
Joker har haft en mumsig stund må jag säga. Sen kommer rackar ungen och utbrister "Joker ha söla ne"....hmmm..
Jaja...tur jag inte hade hunnit dammsuga iaf. Får köpa mer hundgodis i helgen!!

Dom är såna vänner. Man kan höra Thyra fråga Joker "Joker vill du leka me mig?"......=) Härligt att barn får växa upp me djur!

Nä nu ska vi ta och klä på oss vinteroutfiten och gå till skogs. Hade tänkt plocka några fina löv, om dom nu inte är förstörda. Tänkte Thyra skulle få platta ut dom och göra såna höstbilder me löv som man gjorde förut!!
Vi ser väl vad vi hittar!

Ha en underbar dag!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: