25 februari 2011

Frissan

Idag har Thyra gjort frisördebut. Förvisso har hon suttit i stolen en gång tidigare och bara tatt luggen. Idag var en speciellt id bokad för henne.
När vi kom in dit så sa hon "Jag vill inte klippa håret".
Tror nog att hon trodde det skulle göra ont..
Men men hon satte sig i stolen och satt en halvtimme,mot slutet blev hon dock lite rastlös...
Men hon skötte sig exemplariskt och blev så fin.
Fick dessutom färga luggen rosa och så fick hon glitterspray i resten av håret.=)
Glömde tyvärr kameran i stressen när vi åkte iväg och eftersom min mobil har pajjat och jag har för närvarande en gammal sak med urusel mobilkamera så det blev inga kort därifrån.
Tog dock när vi kom hem...
Idag åkte så även gubben me jobbarkompisarna till Lycksele, på skoter. Han åkte hemifrån 11 i morse via Bjennjö för att möta upp några.
18.30 ringde han o då var dom framme i Lycksele. Dom hade tippat på 3 timmar..
Kiss my ass...hahahaha...
22 mil blev det för Jojje....Jisses...
O så hem imorrn...ja va gör man inte för skoterkörning. Han lär ju va ledbruten imorrn så kanske frugan får rycka in me massage.

Nu ska jag bara njuta av ensamheten och gotta mig me chips o dipp.

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: