16 februari 2011

Ledig dag

och eftersom det är så jäkla kallt fortfarande så passar vi på att baka bullar. Helt slut i frysen.
Längtar redan tills vi ska fika...mummmss
Inte så länge kvar, dom ligger på sista jäsningen=)

Status annars då. Jo tack. Fortfarande snuvig och rosslig men MKT MKT bättre. Snart så...
Orken är iaf tillbaka. Man bara önskar man fick sova lite bättre.
Är inne i en period av ryggont och hittar ingen bra ställning. Sen är mannen i mitt liv inne i en snarkperiod igen. Måste bara skicka iväg honom o få nå hjälp. Annars blir vi tokiga båda två.

Bebis verkar må gott där inne. Har börjat känna nu mer och mer varje dag. Full fart ibland och första sparken fick jag mot min hand i måndags. På alla hjärtans dag faktiskt. Lite roligt...

Thyra: jo tack hon hör vi och ser att hon lever och mår. Alldeles för bra ibland. Ibland har jag funderat på att annonsera ut henne på Blocket. Kan tom få en peng om man vill ta henne.
Men som sagt, det går väl över en dag....Tur man får åka på jobbet och lämna på dagis ibland!

Celma, hon växer så det knakar. Jisses hon har säkert gått upp 4-5kilo sedan vi hämtade henne och då är hon inte rund.


Nu ska jag gå o skjutsa in bullar in i ugnen....

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: