05 februari 2011

Mello...

NU har det kört igång....melodifestivalen. 6 veckor av underbar underhållning på lördagarna!! Perfekt.
Början var då ingen hit måste jag säga. Näää Dilba går bort..

Lördag idag alltså. Igår var det fredag och jag hade ett inbokat lab besök. CRP skulle tas. Nu låg den på 50. I måndags var den på 130.
SÅ den är ju på väg neråt. Läkaren tyckte väl det var sådär. Han kallade in mig även på måndag för ett nytt prov samt så ska han avgöra om han tänker sjukskriva mig eller inte.
Vi ser väl.

Bestämde oss iaf sen för att åka till Fredrika över helgen. Vila står på schemat. Här blir man ju servad me allt!! Även hundkissning och barnpassning. Klockrent.
Så vi kom igår och Thyra skulle bums sova inne med mormor o morfar. Jajja tänkte jag, efter en veckas strulnätter hemma när bara mamma har dugt....
Men hon somnade så snällt och sov hela natten!!
Kan va bra me miljöombyte!!=)
Så det kändes rätt skönt att vakna i morse utan nåt brott. Även Celma har skött sig exemplariskt. Första helgen vi är borta me henne. Men hon är då hur cool som helst. Dessutom bara hänt en kissolycka, än så länge, här inne. Toppen.

Så idag har vi bara softat. Vart ute en hel del vilket har vart skönt. Härligt med frisk luft i lungorna...

Avslutar me lite bilder...sen måste jag koncentrera mig på MELLO!!!!!!

Mys i saccon

Melle o Thyra

Thyra åker skrana med Maja

Maja myser me Celma

Åsså Thyra och Melle i pulkan....



Det var så roligt att va me kusinerna idag så det var nst intill omöjligt att få hem henne. Blev tårar och sparkar....
Så imorrn får det bli lite mer utebus. Får se om vi åker upp till Rävlyan eller om det blir kusinernas fina backe på deras gård!!!

Ha en härlig lördag kväll..
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: