30 oktober 2011

Shit va helgen har gått fort!! Tror dock det beror på allt som hänt!! Jobbat har jag ju gjort!! Drygt 6 månader sen sist men man hann bara in så kändes det som igår! Sjukt!
Längtar GRYMT efter att få göra nåt annat! Hoppas jag tar mig in på högskolan som tänkt nästa höst!!!
Börjar natur b imorrn!! Känns spännande! Boken ser roligt ut så detta ämne borde fängsla mig bättre än skit historian jag började me för ett år sedan!!!!
Vi ser väl! Jag bara måste ta tag i min jobbsituation!!!!
Inte för att jag direkt otrivs! Har underbara jobbarkompisar och tiderna är klockers!!! Men det är ju totalt outvecklande!! Tyvärr!!!
Måste måste göra nåt annat nytt! Har ju faktiskt vart där i snart 11 år!!!!!

Sedan hade jag ju blingo visning här igår em! Supertrevlig me en massa härliga vänner! Underbart!!

Idag efter jobbet åkte vi ju till Motorbolaget och snöskoterns dag!! Kollade in nya ställ till oss båda! Tror vi har hittat! Ska dit igen på tisdag och pröva igen! Inte tvärbilliga kläder så det gäller att fundera och pröva ordentligt!!:) Thyra testade ut en ny hjälm. Scott!!! Skiiiitsnygg! Hon behöver ju en ny dels om hon ska åka på skotern men även när och OM hon kommer att köra sin egen i vinter! Ingen billig hobby men vi ÄLSKAR ju detta skoterliv!!!!!!

Nä nu intar jag liggläge igen! En heeeel veckas ledigt väntar för jag och barnen! Måste planera in en massa roligt!!!!:)
Ha det!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: