24 oktober 2011

Måndag

efter helgen som känns som om den vart helgen från helvetet!
Barnen sjuka, jag hosta - SÖMNBRIST nanting!!
Men idag är det måndag och vi har återigen sovit gott och vi är back on track.
Sen att jag är översocial nanting.........men det kanske löser sig i veckan när det är en massa roligt inplanerat.
Imorrn ska Thyra va testkanin till NUS. Dom har köpt in en sån stor PeaPod(som Abbe ligger i här)
Thyra låg ju även i en sån när hon var liten.
Men nu har NUS köpt in en för större barn samt vuxna och då behöver personalen köra in sig lite på den, så Thyra ställer såklart upp.
Får väl se hur hon reagerar när vi kommer dit.=)
Onsdag så ska ÄNTLIGEN Thyra på dagis. Shit va hon klättrar på väggarna och testar mitt tålamod om och om igen....! Var en seg hosta som vi fick men nu verkar den va på vippen bort.
Jag har faktiskt inte hostat på hela natten!!!=)

Torsdag så har jag lunchgäster!! Ska bli suuuupert att få sitta och surra av sig ett par timmar!!
Åsså fredag så har jag oxå lunchgäster och lekgäster. Då kommer Nina och barnen!!!

Sen vet ni vad, i helgen ska jag jobba!!! Känns supert att få gå ut ett par timmar per dag. Bara att få sitta och dricka kaffe UTAN att nån pockar på uppmärksamhet!!!! Herreguuuuud så skönt!
Sen händer en massa annat kul i helgen men det kan jag återvända om.

Ha en härlig måndag!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: