21 oktober 2011

Spy galla

Tur man har bloggen där man kan spy lite galla emellanåt.
Den här veckan har vart låååångt ifrån rolig. Sjuka hela bunten, tuuuuur att jag inte blev såååå drabbad som barnen. Thyra har ordentlig hosta och snuva. Abbe rejäl snuva.
Jag har "bara" haft hosta nattetid så jag har ju kunnat ligga i ett annat rum.
Men men...sover man risigt så blir ju dagarna ÄNNU mer förstorat sämre....
Har sprungit mellan Thyras rums och Abbe som ska ha mat en gång per natt. Men det som inte dödar härdar säger dom va?!

Nu är hon ju så pass frisk att hon istället klättrar på väggarna och saker ska ske heeeeeela tiden. Jätteroligt när lillebror inte är på sitt bästa humör.
Han har numera inlett nåt han kallar, jag vet inte vad, men han vaknar hela tiden ute i vagnen. Jag får alltså springa ut o in hela tiden. Häromdagen var jag me om nåt nytt. Vagnade Abbe när Thyra ropar inifrån att hon har bajsat klart. Spännande...=)
Det löste sig det me....!
Han sover på nätterna iaf....sen att han lägger sig redan runt 19.30 är ju kalas. Vi har ju hela kvällen för oss själv.
Men men...nya tag nästa vecka. Fredag idag och det innebär fredagsmys. Ska nu iväg på Sandro med Thyra. Fick nåt 3 års erbjudande så vi nappade på. Bara roligt att ha bilder!

Ha nu en riktigt bra helg!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: