31 januari 2012

Dålig bloggare och Thailand

Jag har blivit en fruktansvärt dålig bloggare. Hur jag är säger att jag ska skärpa till mig så verkar det gå tungt.
Jag tänker att det var ju igår jag bloggade å sen kollar jag och då kan det va en vecka sen.
Har ju blogger appen på både Iphonen och Ipaden....undrar bara varför det ska va svårt att hitta tiden.
På dagen kan jag förstå men kvällen....har ju egentligen tid då när barnen lagt sig...jajja
I will give it another try!!!

Vad har hänt.....Abbe hade en GRYM feber som tog rätt hårt på honom. Men det visade sig att jag hade rätt. I söndags försvann febern och prickarna kom. MASSOR!
Skönt ändå att få svar på tal..man vet vad febern berott på.
Men under denna tid så har även båda framtänderna börjat ge sig tillkänna. Han är svunnen nanting, nästan så att överläppen står ut....
Å ni som känner min son så har ju inte han det bästa av humör. Ni kan ju tänka er....
Jag vill bara att det ska ta slut me dåliga humör och mitt barn ska bli nöjd och glad.
Det hade ju blitt så men då slog febern till...
Jajja vi väntar väl vidare....

Nåt roligt i det hela är att vi har bokat SEMESTER.....till THAILAND!!! Äntligen...
har vi fått tummen ur röven.
Nu är det ju ca 11 månaders väntan. Men det kan det va värt. Vi ville ha ett speciellt rum, Happy Baby. Där ingår allt som har me småbarn att göra, tom vagn=) I markplan med stoooor terass/gräsmatta och alldelens vid poolen. Terassen är inhägnad me lås=)
Detta innebär att jag kan under Abbes sovstund på dagen ligga och sola och samtidigt ha koll på Thyra i poolen!! För han lär väl ligga inne och vila!!
GÖTT!
Nära stranden och helt perfekt!!
SUNWING KAMALA

Nu börjar nedräkningen....303 dagar kvar!!!=)

Nä nu ska jag ta och slappa i soffan , kom ju på att det är ju det jag prioriterar när barnen lagt sig! Så även ikväll.
Men jag ska göra mitt bästa....om jag har kvar några läsare vill säga=)

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

agneta sa...

Avundsjuk i Bjännsjö läser

Hipsterlillamy sa...

Men så härligt Agneta!!!