18 januari 2012

Magsjuka

Undrar just om vi klarar oss från den. Kom på dagis igår morse och personalen frågar oss om vi har klarat oss. Visar sig att nästan VARENDA barn har legat under helgen och det gick fortfarande bland några.
Blääää, typ det värsta jag vet!
Blev orolig igår efter middagen när Thyra klagar på ont i magen. Iof så brukar hon göra det emellanåt när hon inte bajsat på någon dag, hon har en dum tendens att hålla bajs och då blir hon VÄLDIGT hård i magen. Dumma ideer dom får för sig....
Iaf så klagar hon och börjar hulka.....mer blev det inte.

Johan tog me henne till duschen och hon fick bada. Sen var det bra igen...konstigt men sant.
Hon drog av några pruttar senare. Jag tror nog det var den vanliga magen som spökade.
Men än ska vi inte ropa hej.....men jag hoppas ju.

Idag tänker jag ta en latdag. bara va hemma och inte göra ett skiiiiit. Känns faktiskt helt okej.
Ska dock ta mig ut i eftermiddag på en prommis tänkte ja.

Nä nu ska jag ta o surfa runt lite och se om jag hittar nåt kul. Har en riktigt dålig uppkoppling så less lär jag ju bli.

Ha en bra dag
//Linda

Inga kommentarer: