26 januari 2012

Feber....

Var på stan igår med mamma jag och Abbe medan Thyra var på förskolan! Han var som lugn och sov mest hela tiden! Inga protester vilket är ovanligt vet ju ni som känner Abbe!!:)
Kom hem och han var grinigare än grinigare, åt gröt och grät! Tyckte han kändes varm så jag tempade honom! 39,8!!!! Jisses!!
Så idag har det fortsatt i samma visa! Som mest har tempen legat på 39,9 och det bara nån timme efter Alvedon/Ipren!!! Inte alls velat gå ner!
Men grabben har sovit sig genom dagen! Ätit bra och druckit så jag är inte så oroad!
Under kvällen har han blivit piggare tycker jag! Tempade bara 39,4 nu innan sänggående!
Nu hoppas vi på en natts sömn! Natten som var vaknade han mest varje timme och skrek till! Somnade ju om men inte jag som har så svårt att somna om när jag blir väckt!! Jaja....och Johan jobbar natt så det är bara att härda!!:)

Men annars igår på stan då, jooo vi var ju på p.o.p, min favvobutik som ni vet!!
Fick gå lös med 500:- från mormor och morfar! De andra barnen hade ju fått sin peng när vi åkte till Stockholm! So tur var så var det REEEEEA! Köp 3 betala för 2!!!:)
Fick två par byxor, en tröja, en body och en mössa!!!:) Sweeeeet!!:)

Nä hörrni nu ska jag spana lite tv innan det är dags att blunda! 22 är planenpå att somna, efter nya favvoserien Revenge!!

Ha't
//Linda

Inga kommentarer: