29 september 2008

Rensat idag....japp!

Så ja, nu var denna dagen till ända snart. Pensionär som man är så kallar väl sängen snart!!!
Kollar in den nya tv-serien på kanal 5. Färjan.......verkar va rätt kul. Varför ska alla serier ligga samtidigt......går ju Idol på 4:an oxå....hmmm.

Idag har det vart en bra dag för jag o lilltjejen. Vi har varit hemma hela dagen och dolat på. Eftersom Johan har lovat mig att få omgjort i sovrummet så har jag rensat garderoben och gjort mer plats för kläderna där i. Så nu är det kastat en heeeel del skit som aldrig används.
Thyra har vart så snäll och duktig och legat och tittat på när jag har kastat kläder till höger och vänster......efter nån timme så började det låta konstiga ljud...hmmm...hmmmm...hmmmm hägre o högre....antar att hon var rätt less då!!! Hahaha
Men då kom farmor och då blev plötsligt allt roligt igen.

Sen så var det ju dags för lillan att sova igen så då passade jag o farmor på att ta en timmes promenad!! Skönt. Vilket fantastiskt väder idag!!!
Hoppas på samma imorrn.....tyvärr har dom lovat regn på väderkartan....!!!=(

Nä nu ska jag passa på och njuta i soffan. Lillan har somnat i sin säng och sover så gott.
Får väl se om hon vaknar och gråter inatt me.....inte kul me snuva!!!!!!

Sov gott på er.........

Tills vidare.....
//Linda& en sovandes Thyra

Inga kommentarer: