29 september 2008

Utmanad vaddå?!?!??!!

Shit jag har blivit utmanad....vaddå liksom. Haft bloggen en dag o redan en utmaning.....
Ska göra mitt bästa Ulle....promise!!!

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen av SMS:et
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om du fick reda på att din pojkvän varit otrogen?
Hej, hörde du mitt meddelande

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Vi får väl se till att få det att funka men det klarar vi.

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
-Hello tjejer

Vilket SMS blev du mest berörd av?
- Ja, halv tio som vanligt?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Tack själv, det känns mkt bättre redan nu så du kan komma med stolen redan ikväll.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
-Dop 4/10 kl 13

Vad vill du höra mest av allt?
- 7,8

Din romantiska replik?
- 17.15 ny tid

Vilken raggningsreplik funkar på dig?
-Gulp

Vad är det mest fruktansvärda du nånsin har hört?
- ida har kräkts en hel del under natten

O jag i min tur utmanar Hannis