30 september 2008

Alltså vilket....

väder det har varit idag. Helt fantastiskt. Var tvungen att fota här ute på gården mitt på dagen så att ni får se hur fantastiskt vackert jag bor!!!=) Hösten är en väldigt speciell tid.......

Vi är då hemma från sjukhuset nu oxå. Dumma jag som trodde det var koll av ögonen, det var det ju inte. Bara ultraljud av halsen. Thyra ,glad som vanligt, låg där på britsen och bara charmade. Gick väldigt fort oxå, var väl klar på 10 min.

Sedan så träffade vi Carina, som är forskningssköterska, ansvarig för Tummen studien. Hon stod och pratade med läkaren som är ansvaring för studien om att de skulle fota nånting.

Dum som jag är så knäcker jag ur mig....."Ni kanske ska ha kort på mammorna oxå".....ähhhh.........jajja. Tror inte att han tyckte det var jätteroligt....men men.

Här ska man försöka skämta till det!!!


ÅHHHHHHHHHHHHH TAMME TUSAN........jag faller av pinnen men vet ni vad som börjar ikväll!!!
DESPERATE HOUSEWIFES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åhhh ännu bättre imorrn.....GREYS ANATOMY.....tänk att nu är hösten räddad. Alla tv program som börjar.Tv´n är viktig!!!!
Pensionärsvarningsklockan ringer igen..........
Näpp nu ska jag förbereda maten när lillan liks ligger ute o sover i vagnen!!!
Maken är väl hungrig när han kommer hem.....=)
Tills vidare
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Gud så söt hon är!
Hon ser ju ut att skratta mest hela tiden=))

Vad är Tummen studien?

Ska ta mig an din utmaning.
I morgon kommer Uppsalas fulaste skåp hem till mig.
Jepp,jag har köpt ett apfult skåp som ska bli mitt nya projekt.
Får väl se vad det blir av det=))