14 juli 2009

Bye bye Holmsjön Hello Alanya

Imorrn kväll denna tid sitter vi på Umeå flygplats och förmodligen sitter jag me antingen ett glas rött eller en kall öl.....eller så jagar jag en vildoch trött 1åring...
hahah
Kommer nog att göra båda alternativen....
Fyyy fasen va jag längtar utomlands. Är inte mkt som slår en resa utomlands.....jo en vecka i fjällen kanske.
Men bara det att va ledig,bo på hotell, äta hotellfrukost, gå ut och äta varje kväll...
Men främst SOL OCH BAD......gå i bikini mest hela dagen. Bara va LEDIG.
Okej nu är det väl inte som förut, vi har ju en 1 åring me!!=)
Men det finns ju sovstunder....=) Då är är det en god bok och solstolen i SOLEN som gäller!!

Nä nu ska jag ta och återgår tillpackandet. Är iof snart klar. Blev inte så farligtsom jag trodde.
Se om jag hinner slänga in en bild på packningen imorrn och kanske en liten kommentar.
Annars ska jag försöka hålla er uppdaterad under veckan. Hoppas det finns dator på hotellet=)

TillsVidare

//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Männska!
Kan du inte släppa bloggen när du åker utomlands??
Vill inte bli frestad med en massa fina bilder!!
Skojar bara=))
Hoppas att ni får det superskönt!

P&K Puman