06 juli 2009

Norrfällsviken...

Så nu är vi framme på campingen i Norrfällsviken. Husvagnen och förtältet sitter där det ska.
Middagen är intagen och nu sitter vi i förtältet med vin och öl. Mkt mysigt.
Vi grillade fläskfilé, fläskkarré och färska champinjoner.
Eva och Jörgen hade handlat supergoda såser och själv hade jag gjort en fetaoströra!!
Mumma.

Resan hit gick super. Thyra var såååå snäll hela vägen ner. Funkar bara bra att ha henne bak.
Dock så sov hon bara i ca 40 min så hon har vart rätt trött ikväll.
Eva och Jörgen var snäll att ta henne på en vagnspromenad när vi satte upp förtätet men inte somnade hon inte. Var för mkt roligt att titta på här på campingen.
Och på tal om campingen....sååå fint det är här.
Var och gick en sväng innan middagen men glömde kameran. Ska försöka ta me den imorrn så jag kan dela med mig av hur vackert det är här.

Nu ska jag fortsätta va trevlig med sällskapet. Thyra sover och vi myser!

Tills Vidare

//Linda

Inga kommentarer: