24 juli 2009

Hemma ÄR bäst ändå

Efter en "jobbig" hemresa är vi äntligen hemma. 2 timmar buss från hotellet till flyget, försening från Turkiet, en 1 åring som sov 30 minuter på hemresan, försening från mellanlandningen i Luleå OCH jag som mådde pyton halva resan hem.
Hahaha kan det bli bättre.
Efter 10 timmar på resande fot var vi hemma. Thyra somnade på en gång i sin säng. Jag kräktes som en gris och var vaken mest hela natten. Så igår gick jag som i en dimma av trötthet.
Men idag är jag fit for fight igen.=)

Trots att hemresan var lite jobbig så skötte sig Thyra ändå. En aktiv 1 åring som måste sitta fast i mammas knä i flera timmar=) Då får man stå och hoppa i knät så mammas ben är halvblå.
Men när man väl satt där och mådde illa då var det inte så roligt. I efterhand tycker man att det inte är så farligt utan skulle lätt kunna beställa en ny resa idag=) Inte Johan dock.
Han tyckte nog det blev lite jobbigt...hahaha

Hur som¨så har vi haft en helt fantastiskt vecka. Galet varmt. Mellan 38-40 grader i skuggan varje dag så poolen har vart välbesökt.
Hotellet var helt suveränt. Vi hade ett rum på 45 kvm vilket innebar att Thyra hade massor av plats att springa på.
Dagarna tillbringade vi vid poolen. Thyra och pappa gick upp efter lunch och sov drygt 2 timmar.
Jag låg och pressade i solen=) Jobbigt med mammaledighet=)
Kvällarna var det olika restaurangbesök och tidig hemgång.
Var skönt att lägga barnen hemma i sängarna och sen var det alleleds för varmt för att springa omkring.
Blev en shoppingtur en kväll men det fanns inget att shoppa tyckte jag.

I överlag så har det vart en härlig vecka. Mkt skratt ,lite irritation och MASSOR av sooool.
Tack fam Fältén!!!=)

Tills Vidare

//Linda

Inga kommentarer: