27 juli 2009

Uppdatering

Ja just det, jag lovade ju en uppdaatering omhur allt tedde sig. Tokigt.
Iaf så spydde Thyra bara en gång så det var såååå skönt. Vi tog oss iväg igår morse till Fredrika och blev bemötta av en VÄLDIGT glad hund=)
Sov över till idag och va vaknar man till....jo en man som mår kräket..hihi
Så vi packade oss iväg rätt tidigt och åkte hem igen. Och ni vet ju hur sjuka karlar blir...mmm.....DÖDENS sjuka...
Inte var detta sammasom jag o Thyra haft....inte har jag haft så ont i kroppen som han har idag....(jooo).....men men.....dom är ju känsliga så jag låter han hållas.
Men som sagt...nåmkt tid till uppdatering har jag inte haft idag!!=)
Men nu , när jag lagt lilltjejen så...

Hon är då så go o gla och har vart så hela dagen. Busat och farit runt som ett illväder...
Härligt att se!=)

Nä nu ska jag surfa vidare och kanske måste jag badda min makes panna någragånger till....förmodligen måste jag stoppa om honom eller rent ut sagt bära honom till sängen för han har såååå ont i kroppen så han kan knappt kliva ur soffan.

I know the feeling...hade samma i torsdags=)

Ha det gött
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: