03 juli 2009

Semester...

Nu har Johan gått på semester och vi ska spendera de följande 4 veckorna zusammen...!!
Fantastico!!
Helgen ska vi bara va hemma och packa, tvätta samt göra lite ärenden innan vi drar iväg på måndag!!
Norrfällsviken blir första anhalten!! Ska bli skönt att komma iväg och bara va ledig. Ta dagen som den kommer!
Hoppas vädret kommer tebax. Idag har det väl inte vart det bästa tycker jag. Gått omking och halvfrusit och vart tvungen att klä på sig igen...nääää fyyy fanken. Hit me solen o värmen vettja.
Iof så får vi ju snart värme i Turkiet!! NICE!

Så vad har denna dagen bjudit på då....MASSOR!!
Vart barnvakt till lille kusin Milo på förmiddagen. Han och Thyra har BUSAT BUSAT o BUSAT.
Shit va dom höll igång och skrattade och busade.
Så roligt så.
Sedan åkte jag till Vanja för att hjälpa henne me färgning av hår. Blev lite av skönhetssalong där för under tiden färgen verkade så tog jag hand om hennes dotters nagar. Filade och lackade. Blev sååå snyggt!!=) Roligt var det!
Thyra fick stanna hemma med pappsen som gjorde tidig dag idag.

Efter det åkte jag hem och förberedde middag för oss samt mamma o pappa som kom förbi lagom till middag. Mkt trevligt var det!

Jajja nu sitter vi här och småfirar med varsitt glas vin och strökollar lite tv. Känns såååå skönt att det är semester nu. Ska försöka hinna blogga lite. Promise.
Åker ju inte utan dator....=)

Ha det gött så hörs vi.

Tills Vidare

//Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha haaa och jag hittade till dig men det var ju inte så svårt, ja vi ses i höst jag ska ju fortsätta jobba där/Helena

Joachim sa...

Ni får ha det nere i viken, drar sjālva sōder ut snart! Håller koll på din blogg fom nu! /Mr JLJ

Hannis sa...

Sa till mormor i går att Linda kommer att skratta i hjäl sig när hon läser att jag ska virka!!
Fan vad rätt jag hade!

Ok,den här ska jag bjuda på så du får skratta lite till=))
När jag satt där och virkade och det blev ett längre och längre band(vet inte ens vad det heter)började jag fundera över varför det bara blev ett långt band och inte bredare...Då kom jag på att man måste säkert vända skiten på nåt sätt.
Inte visste jag hur man gör när man vänder.
Googlade och fick miljontals träffar men fattade inte...
Så jag fick gå över till mamma och få hjälp!!
Fattar inte hur du beter dig när du kollar på tv och virkar samtidigt???!!
Jösses!

Vad skönt att ni är lediga hela familjen nu!

P & K Puman