24 augusti 2010

GNEIS och bebislycka...

Så då var Thyra overall för vintern inhandlad. Blev en Gneis i år. Har hört så mkt positivt om dem. Så det ska bli kul att se och testa den i vinter. Behöver en riktig overall eftersom vi är ute så mkt i snön och i fjällen. Skoter mm....
Ni kan hitta dom här: GNEIS .

Köpte en grön/svart. Nu ska jag bara hitta en snygg mössa till samt vantar och nya skor!!=)
Blir toppen!

På tal om skor, trodde vi skulle klara oss me de tennisskor vi köpte före sommarn men den där lilla tjejens fötter har tokvuxit i sommar. Stortån trycker på fram så vi måste nog besöka en skoaffär vilken dag som helst.
Nog för att det snart blir bara stövelväder.....jaja vi köper ett par!!=) Blir väl nå reaskor!!

Thyra åkte ju på feber i söndags och det har hållt i sig några dagar nu. Hon låg dock "bara" på 37.9 idag så efter inrådad med dagis via telefon så blir det dagis imorrn ändå.
Dom tyckte att det var bra att hon kom eftersom det precis hade vart sommarlov och hon precis hade kommit på plats där igen. Feber är ju inget smittsamt som magsjuka direkt. Allt handlar ju om ork och det fattas då inte.
Hon har sån energi och leker för fullt. Så vi testar imorrn o ser hur det går. Jag tror det kommer att gå kalas. Febern är nog helt borta imorrn och hon har inte vart påverkad idag.
Man kan ju inte hålla på och vabba heller jämt.

Själv då...jo jag hankar mig framåt. Har 4 nätter varav en avklarad och den andra påbörjad.
Småtrött i ögonen redan så jag hoppas jag får sova lite bättre imorrn på dan. Men känner jag mig själv så är jag väl uppe och stuffar redan mitt på dagen. Har inte ron att ligga längre.
Dessutom så ska det repas inför spelning på lördag....bröllopsfest.
Ska bli otroligt roligt med en sån spelning. Första bröllopsfesten för The Lizzy...
och på tal om Lizzy......JESSICA BLEV MAMMA IDAG!
Till en kille!! Jag gissade rätt!!=) Stort stort grattis till Jessica och Ludde.
Nu väntar vi på inbjudan om att få komma och gosa me den lille. Snart hoppas vi!!

Nu kör vi på jag och Cilla medan Jessica vänjer sig vid mammarollen oxå hoppas vi hon komer tillbaka till oss snart!!!

Nä nu ska jag fortsätta kolla SYTYCD och försöka hålla ögonen öppen. Får nog söka efter tandpetare inatt..=)

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: