30 augusti 2010

Tänkte försöka uppdatera me lite bilder från senaste veckan. Har inte hänt så mkt sedan sist mer än att vi hade en superrolig spelning på lördagkväll/natt....eller tidigt morgon...haha
Var hemma 4 på söndagmorgon!!! Men men vi ser det såhär. Dom som bokat oss och deras gäster var mkt nöjda och dansade och sjöng me, en sån spelning är underbar och då glömmer man tiden!!=)

Middagsskratt

Victor,Patrik och Fredrik

Petra & Isak

Thyra kramar Puh
Köpte en skinnjacka till Thyra idag på H&M....=)

Visst är den cool jackan till Thyra?? Fick gå på killavdelningen för att hitta en som då var lite häftigare. Skinnjackorna på tjejavdelningen var så pluttinutti me hjärtan o sånt...!
Nä ska det va så ska det va...=)
Nu sitter jag mest o funderar på vilken vindjacka&byxor jag ska köpa till henne. Börjar ju fasen va dags för dom nu!! Polarn har ju de BÄSTA ytterkläderna va det gäller vatten/vind...men dom hade inte jackan i rätt storlek...hmm...kan man köpa en brunrutig till henne?!
Denna
SKALJACKA
Bild från Polarn O. Pyret

eller ska jag köpa denna
SKALJACKA
Bild från Polarn O. Pyret
Det blir då svarta byxor till hur som......

Blir en DYYYYR höst det här. Ungen har ju växt så inni skogen....både kroppen o fötter.....ja huvudet me för den delen upptäckte jag idag!!
Vindjacka o vindbyxor, nya tenniskor(köpt), vinteroverall(köpt),vinterskor, vintermössa o vintervantar...=)
Jajja va gör man inte för de trollen....man vill ju ha det bästa!!!

Nä nu tror jag vi ska söka oss ut,kanske rent utav gå till skogs o se om vi hittar lite bär...

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: