09 augusti 2010

Slut på semester

Ja då har 6 veckor gått. Helt underbara 6 veckor..
Första året jag inte har jobbångest. Det känns HELT ok att börja jobba. Går ju iof inte på förrän onsdagnatt. Egentligen imorrnkväll men dagis är stängt och ingen barnvakt. Så då blir det en dag extra=)

Denna sommaren har vart sååå roligt. Vi har gjort massor av roligt, hälsat på folk, umgåtts och rest!
Så idag är jag mer än rastlös tyvärr. Är ju van att ha folk omkring mig och alltid nån att surra me.
Håller på att nöta upp golvet idag....hahaha......går fram o tillbaka utan mål...
Vad ska jag ta mig för..
Hade jag haft jäst hemma hade det blitt bullbak i detta regnväder....men ikke.
Kanske borde ta o köpa.....jaaa det ska jag nog göra när Thyra vaknat.

Näää om man skulle ta en runa till på golvet.....

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: