23 augusti 2010

Vilken fest

Ja jisses vilken fest det blev i lördags!!!! Var väl dryga 50-60pers där skulle jag tro.
Marie hade ordnat en presentation av alla som Putte läste upp. Superskoj, då fick man ju genast lite mer koll.
Hon hade även ordnat roliga lekar och en tipsrunda. Superkul!!! Såklart så skulle ju jag va me o leka. Kanske inte var det bästa alternativet just för stunden men jag bjöd nog på en hel del skratt!!
Synd bara att just under tipsrundan och lekarna så skulle det vräka ner regn....!! Men men vi hade roligt ändå, ingen klagade på vädret....!!!

Sedan var det dags för maaaaat...o inte lite mat....!!! Exotiska plankor. MUMSIGT värre...
vin,öl o sprit var gratis så ni kan ju tänka er vad det dracks.
Det bästa var det när Marie hade blandat en hink me Mojito.....gissa var jag stod.
Skulle egentligen ha tagit hinken under armen och ett sugrör....hade vart lika bra eftersom jag gick och fyllde på glaset hela tiden.
Därav hur pigg jag var igår, ja Jojje me för den delen. Inte piga o fräscha alls.

Men eftersom vi inte hade barnvakt igår så var det bara att ta tjuren vid hornen och kliva upp kl 8. Hon sov ju länge iaf...=)
Jojje fick sov längre han......
Dagen klarade vi och idag känns allt helt bra igen.

Dock fick Thyra en febersläng igår. 39 grader igår kväll. Idag har den sjunkit en del, iaf till nu. Vi ser väl under dagen!!
Så det blir städ idag....ska bara ta mig ur soffan o börja.....

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: