10 augusti 2010

OJ!!!!!!

Jojje kom precis hem från jobbet och hade då vart o köpt min födelsedagspresent så han tyckte det var lika bra att jag fick den!!
O vilken present sedan!!!

Denna........EN SYSTEMDIGITALKAMERA!!!!

Som jag har gått o sucktat efter en sån åsså får jag en!!!
JAG ÄR SUPERLYCKLIG!!!!!
Sitter bara o väntar på att batteriet ska laddas så jag får börja titta o fota....
Som jag förstår det så är även mamma och pappa inblandad i köpet så
TACK TACK TACK..............

Best present ever...!!!

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Crille sa...

Även hjärnan behöver lite annan kost istället för att tugga samma ordflöde jämt. Läs därför en av de mera välformulerade och genomtänkta systemkritikerna av idag som är signaturen Julia Ceasar.

www.korta.nu/jc

Vare sig man håller med eller ej, är det uppfriskande att läsa en artikel av åtminstone EN svensk journalist som gör ett gediget grävande jobb.

bertrune sa...

Grattis på födelsedagen Linda. Hoppas att du får en fin dag och många presenter.
Mor & Far